اهمیت تمرینات بدنسازی شنا

تمرینات بدنسازی

آموزش تمرینات بدنسازی شکم در شنا
آموزش تمرینات بدنسازی سینه در شنا
آموزش تمرینات بدنسازی بازو و پشت در شنا
آموزش تمرینات بدنسازی پشت در شنا
آموزش تمرینات بدنسازی پا در شنا

تمرینات بدنسازی شنا

آموزش تمرینات بدنسازی شنا همراه با بیان نحوه اجرا و کاربرد

آموزش تمرینات بدنسازی شنا

تمرینات بدنسازی شنا از آنجایی مهم است که شنا از معدود ورزش‌هایی است که در آن تمامی مفاصل و عضلات بدن به شیوه‌ای منحصر به فرد درگیر هستند . این ورزش ترکیبی از همه عوامل مختلف آمادگی جسمانی علاوه بر تکنیک است که اگر هر کدام از این عوامل مختل شوند فرد مستعد آسیب و نیز عدم کسب نتایج مطلوب می‌شود .

اما مربیان و شناگران با آگاهی از وضعیت عضلات بدن ، اسکلت و مفاصل و به طور کلی از وضعیت ساختمان بدن حین انجام تمرینات و مهارت‌های ورزشی از بروز آسیب‌های احتمالی جلوگیری کرده و هم زمان نیل به اهداف خود را محقق می سازند .

اگر چه بهترین تمرین برای شناگر ، تمرین در آب است اما اهمیت تمرینات خشکی در بهبود مهارت شناگران بر کسی پوشیده نیست . از همین رو مجموعه مقالات « آموزش تمرینات بدنسازی شنا » همراه با بررسی کاربرد تمرین مربوطه در هر کدام از چهار شنا ( کرال سینه ، کرال پشت ، غورباقه یا پروانه ) در وبسایت شناآموز ایجاد گردیده است تا یک راهنمایی تصویری در مورد نقش سیستم اسکلتی – عضلانی در هر چهار نوع شنا به همراه مجموعه‌ای از تمرینات خشکی و کار با وزنه است که به شناگران کمک می‌کند تا عملکرد خود را بهبود بخشیده و برای رقابت‌ها به نحو مطلوبی آماده شوند ؛ باشد .

برای مطالعه بیشتر کلیک کن !!

    ثبت نام کلاس آموزش شنا در اصفهان

    جهت پیش ثبت نام رایگان در کـلاس های آموزش خصـوصی و نیمه خصـوصی شنـا ،
    لطفا اطلاعات تماس خود را وارد نمایید . به زودی با شما تماس گرفته خواهد شد .